Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8/13/15

Freebies for Thursday August 13th

Josie here to bring you  Thursday's best freebies. Paulette from "Create with TLC" has this to say ..." remember....... comments fuel the freebies (on all websites)."

 Sites


 Antique Images -
       Border Design Download of Dutch People Dancing in a Row
        Banner and Avatar Set Wisteria with Vintage Fancy Frame


The Enchanted Place of Neli -  
         FRAME_A_12-08-15 - FREEBIE
      FRAME_B_12-08-15 - FREEBIE
   

The Graphic Fairy -  
        Beautiful Bird with Hydrangeas Image!
      Free Roses Printable Adult Coloring Page

 Granny Ma's Creative Blog
           Lattice Apple Mat -  png, mtc and svg format

  
Ginger's House - 
            Download  Word Art/ Quote for  8-13-15
                       (about knowing better)

Mein Lila Park - 
       Free printable 2016 calenders


 Raspberry Road Designs -
               Cluster Freebies


The Stamping Boutique -
          Freebie sentiment

Yolieville -
      Sweeter than Hunny  Tags

2 comments:

  1. Boa tarde, querida amiga Josie!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Aqui amanheceu completamente nublado, mas muito quente. Agora abriu um sol bem forte e o calor continua.
    Eu fui ao cabeleireiro agora de manhã e cortei meu cabelo bem curto por causa do calor. Aproveitei minha saída e passei na farmácia e comprei meus remédios de uso contínuo.
    Vou assistir um filme agora e depois vou fazer minhas molduras.
    Minha amiga, um dia cheio de paz e felicidade, para você e sua família, é o que desejo!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Caro Neli,
      Snoopy está a ter alguns problemas de saúde e, à luz desta, já não fará postagem dos brindes. Então ... o nosso último dia será na próxima sexta-feira 21 de Agosto. Obrigado por seus comentários encantadoras e os meus melhores votos para a sua família. abraços Josie

      Delete