Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/3/15

Freebies for Wednesday June 3rd

Today is National Running day!. It is also Repeat Day. I say it is Repeat Day. I hope you got my weird sense of humor, but there is no repeat for our freebies. So let's see what I have found today....

Sites

Antique Images-
       Digital Download of Vintage Ceiling Light Chandelier 
       Digital Scrapbooking Paper
    
The Graphic Fairy -
      Vintage Ship Stock Image 
      Vintage Homemade Candy Label


Little Scraps of Heaven -
       Football Pig FREE cutting file FREE digi kit June 2-7

Far Far Hills -
      Happy Summer
      New Freebies Kit of Vintage Paper Card


 Free Dearie Dolls -
        Dad's BBQ

 The Enchanted Place of  Neli -
       FRAME_A_02-06-15 - FREEBIE
       FRAME_B_02-06-15 - FREEBIE

Dulemba
      Coloring Page Tuesday - Birthday Sundae!

Wings of Whimsy -
     Rose Girl in Pink Lace Frame – No 2 of 2

The Old Design Shop -
     June Rose ~ Vintage Postcard Image

 Miss Kate Cuttables -
      Freebie of the Day! Summer Titles

Taylor Made 4 U Cards -
       FREE - Old Dairy Farm Truck

 Ginger's House -
      Download Word Art/Quote -6-3-15

MelonHeadz -
      Happy June!!!!

 Create with TLC-
     Wednesday Word Art Freebie.........


4 comments:

  1. Bom dia, querida amiga Josie!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Continuamos com muito sol e frio por aqui, o clima está ótimo, bom para passear.
    Estou com muita saudade da minha casa e dos meus familiares lá de Manaus.
    Com o passar dos dias o clima vai melhorar aí para você, com certeza.
    Querida amiga, desejo um dia de muito calor, alegria e felicidade para você e seus familiares!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bom dia meu amigo Neli. Sim, estamos desfrutando de um clima mais quente. É sobre o tempo. Eu sei que a melhor maneira de apreciar casa está indo embora. Eu pretendo ir para a minha casa de amigos nesta sexta-feira e voltar no sábado. Espero que você aproveite o seu dia. Abraços a você e sua família. Josie

      Delete
  2. Thank you Josephine! Hope you had a wonderful day; Thanks for taking the time to post all of these! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for leaving me some love hoptownracer.

      Delete