Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6/25/15

Freebies for Thursday June 25th


Josie here, to bring you Thursday freebies. I hope you are enjoying the first week of summer. If you are not, think about this.....6 months from now it will be Christmas!

Sites



Antique Images -
      Vintage Wildflower Digital Download 
      Printable Pocket Compass Clip Art
        Vintage Wood Door Image!

Crafting with Jack -
             Something new!


Create with TLC -
             Thursday Word Art Freebie........Best Day ever!
   
D'ecosse's Dynamite Doodles -         


Far Far Hill -
          New Freebies Kit of Alpha
           New Kit of Freebies Papers - Summer Represent
    
The Graphic Fairy -
         Free Pineapple Watercolor Printable!
          Vintage Fairy Baby Image – Darling!
        
Ginger's House -
          Word Art/Quote about the journey  ....for  6-25-15



Mein Lila Parks -
               Free digital balloon scrapbooking paper....several to choose

    
Miss Kate Cuttables -
                Freebie of the Day! Beach Icons Set


The Enchanted Place of Neli -
        FRAME_A_24-06-15 - FREEBIE
        FRAME_B_24-06-15 - FREEBIE


Old Design Shop -    
           LITTLE PHILLIS by Kate Greenaway


 Rebecca B Designs -
        FREE Digital Backgrounds - Starburst



 Tickell Expressions - 
            Another Fluffy Bunny
      


   

2 comments:

  1. Minha querida amiga Josie, boa tarde!
    Mais uma vez, muito obrigada por publicar meus links!
    Gosto muito das imagens que você coloca no post. São todas muito interessantes, algumas são engraçadas, mas todas são muito bonitas.
    Gosto de ver como você se dedica a trazer essa lista de freebies quase todo dia, amiga. É muita dedicação.
    Querida amiga, um dia de muita alegria e felicidade para você e sua família!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado meu amigo para seus comentários amáveis. Sim, eu acho que estou dedicado a fazer isso para o meu amigo Alison. Eu gostaria que houvesse mais pessoas que foram capazes de fazer isso, mas desta forma eu sei que isso é feito. O tempo está bonito aqui em Michigan. Outros lugares é muito quente e úmido na parte superior 90. Meu filho vive em Nashville Tennesse e ele commplains de quão cansado ele o faz. Espero que este padrão de tempo permanece durante todo o verão, mas eu sei que não posso. Que bom que você está se divertindo com as netas. É bom ter família próxima. Falo com você em breve. Abraços, Josie

      Delete