Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5/21/15

Freebies for Thursday May 21st

Hello and welcome to our blog. Spend some time looking at the freebies we have from our artists.

Sites


Antique Images -
       Botanical and Satyr Images

The Old Design Shop -
               Idle by Oscar Pletsch

Mein Lila Park -
      Free digital birthday scrapbooking paper 

Miss Kate Cuttables -
      Freebie of the Day! Sleeping Puppy

The Graphic Fairy -
         Vintage Garden Tea Party Image
         Vintage Graduation Lady Image

 Create with TLC -
        Thursday Word Art Freebie........

Kadoodle Bug  Designs -
    DS Cutie KaToodles - Graduation Owl
     PTC Cutie KaToodles - Graduation Owl
     Cutie KaToodles - Graduate Bear Cutting File

Little Birdie Blessings -
         PRAY
         Poem One Day at a Time


Ginger's House -
    Download Word Art 

Two for Tuesday - 
        Vintage Ads


The Enchanted Place of Neli -
         FRAME_A_20-05-15 - FREEBIE
         FRAME_B_20-05-15 - FREEBIE
        FLOWER CARD_20-05-15 - FREEBIE

Free Dearie Dolls -
        Hippie Chick

Hudson's Holiday -
         Grape Hyacinths....so flowery

That is it for me . Enjoy and leave love for our artists. Later~ Josie

3 comments:

  1. Minha querida amiga Josie, boa tarde!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Que esquilo lindo na imagem lá em cima, amei a brincadeira dele!
    Hoje minha filha faz aniversário, ela completa 51 anos. Ela mora muito longe, mais de 4.000km de distância.Vou visitá-la dia 26 deste mês e ficarei 15 dias com ela.
    Querida amiga, espero que você e sua família tenham um dia muito feliz e com saúde!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado meu amigo para o seu lindo comentários. Eles são tão apreciado e eu vê-los, mesmo se eu não comentar sobre eles todos os dias. Estou feliz que você vai ter tempo para passar com sua filha. Eu sei o quanto eu gostava de passar tempo com a minha mãe e amado, mostrando-lhe um bom tempo quando já visitou. Tenha um ótimo tempo com a sua família neste fim de semana. Abraços, Josie.

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete