Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3/28/15

Freebies for Saturday, March 28th


Well March is winding up and April is right around the corner. Now if someone could just find Spring we'd be in great shape ...lol. Here's your list of Freebies. Please remember to leave some love for the artists (in the form of comments) if you download their work.

FREE CUT FILES:


FREE DIGIS:

* Beyond the Fringe has a Multi Fruit Tree

* Blackberry Jelly has a Flower

* By Miss Rach has a Camera with a Starfish

* the Crafting Chicks have an Easter Printable

* Crafting with Jack has Friday Freebies

* Create with TLC has:

* Desert Diva has Birthday Wishes

* Enchanted Place of Neli has:

* Far Far Hill has:
   and Spring Rain

* Free Dearie Dolls has Bluebirdie at the Beach

* Free Pretty Things for You has Vintage Bluebird Cards

* Ginger's House has I Stay In Shape

* The Graphics Fairy has:

* Hudson's Holidays has What's Mew

* the Old Design Shop has Victorian Ladies' Hats

* Scribbles Designs has a Banner

* Snoopy's Homemade Fun has April Birthday

* Sweetly Scrapped has Mason Jar Clipart

* Useless Trinkets has some Freebies

* Wings of Whimsy has Easter Bell Pull

Thanks so much for stopping by!
Hugs,
Snoopy :D

2 comments:

  1. Bom dia querida amiga Snoopy!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Eu noto que você publica os anteriores que não foram publicados...grata por isso também!
    Parece que a primavera está chegando aqui também, mas como aqui passamos 6 meses com sol e 6 meses com chuva, é difícil perceber a primavera e o outono, só notamos o verão e o inverno. No sul do Brasil, contudo, temos as 4 estações bem definidas.
    Hoje suas imagens do Snoopy estão muito engraçadas, gostei muito delas.
    Querida amiga, espero que você e sua família tenham um ótimo fim de semana, com muita saúde e alegria e muitas bençãos divinas!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olá de novo, meu caro amigo. Eu tento manter o controle dos locais em um leitor de modo que se um site publica mais de um link em um dia em que eu não perca nenhum. Então eu manter o controle durante a semana dos mais destacados e marcar aqueles como "ler". Ela torna mais fácil para mim e isso me ajuda a ter certeza que eu não perca nenhum de arte bonita criada por todos vocês.

      O tempo aqui parece muito confuso. Tivemos o primeiro dia da Primavera, em seguida, tivemos neve novamente. Esperemos que o tempo vai se estabelecer em breve e não ir direto para o Verão. Tenha uma semana maravilhosa meu amigo, enquanto nos preparamos para a Páscoa.

      Abraços,
      Snoopy: D

      Delete