Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2/25/15

Freebies for Wednesday Febuary 25th

Wow, do you realize we have only 3 days left of February? We have had some more snow and now I am over Winter. Really, Mother Nature take the arctic blast to the North Pole. Can I get an " Amen" please.


Sites

The Old Design Shop - A vintage Easter postcard.

The Graphic Fairy - a vintage Winter Tudor cottage

Broken Box Stock - has Shopper Girl

Create with TLC- has 2 newbies . One is in honor of National Clam Chowder day  a printed graphic art print and new Word Art/Sentiment

Nicole's Free Coloring Page - Spring's Design Trinket

Desert Diva - Sentiment about Dreams

 The Enchanted Room of Neli-
                                  FRAME_A_24-02-15 - FREEBIE    Easter
                                  FRAME_B_24-02-15 - FREEBIE
  
Little Birdie Blessings - has A Graphic Spiritual Print

Ginger's House - Word Art about "plot twist"

Free Dearie Dolls Digi - "Mr. Scarecrow"

Antique Images - Free Digital Frame w/Roses, dogwood, cats and kittens

Sweetly Scrapped - free printable thread spoon - vintage bird theme.

Far Far Hill - free "Spring Song" background paper

Newer updates 
 
MeinLila Park - free printable wall quote

The Graphic Fairy - Gorgeous Antique Flower girl

Raspberry Road Designs - Follow your Arrow Cluster freebie #2


I will check back to see if there are more freebie links. Please leave love for our artists. Happy Wednesday! ~ Josie

3 comments:

  1. Boa tarde, querida amiga Josie!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Percebi que você está cansada do inverno.
    Eu não sei se sentiria o mesmo por um inverno tão rigoroso, mas creio que um calor de 35 a 40ºC o ano inteiro seja uma sensação pior, é assim onde eu vivo.
    Minha amiga, um dia cheio de alegria e coisas boas para você e sua família!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigado meu amigo, Neli. Sim, talvez eu precise fazer compras, mas eu tenho que esperar até que o vento frio fica acima de 0 graus. Tenho a honra de compartilhar de suas relações como o seu trabalho é tão bom. Abraços a você e sua família. Seu amigo, Josie

      Delete