Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2/21/15

Freebies for Saturday, February 21st

This one's for Josie ...lol
FREE CUT FILES:

* Birds Cards has Bunting Card Cover 3

* OkieLadyBug's Scrap 'n' More has Minions

FREE DIGIS:

* Beyond the Fringe has Hooked on You

* Blackberry Jelly has a Cupcake with Candle

* By Miss Rach has a Goat Friend

* Clearly Vintage has Saturday Bonus Images

* the Cottage Market has Coffee Printables

* Crafty Paws has a Spring Lamb

* Create with TLC has:
   Whale Day,
   Free Digi Papers,
   and some Vintage Printables

* Daydream Designs has Word Art

* Enchanted Place of Neli has:
   2/20 Frame A,
   2/20 Frame B,
   and 2/20 Frame C

* Far Far Hill has:
   True Love
   and Fantastique Vintage

* Free Dearie Dolls has Big Bunny Hugs

* Free Pretty Things for You has:
   Labels
   and Large Vintage Image Transfer

* Ginger's House has Word Art

* the Graphics Fairy has:
   an Antique Nautical Floral Image,
   an Antique Piano Sign Image,
   a Vintage Scrap Girl Image,
   a Retro Nervous Lady Image,
   a Vintage Basket Girl Image,
   and a Vintage Tailor Sign

* Miss Kate's Cuttables has a Chick with Egg

* the Old Design Shop has Shamrocks and Roses

* Raspberry Road Designs has Cluster Freebie #5

* Scribbles Designs has a Double Post

* Snoopy's Homemade Fun has Got Cake?

That's it for me for today. Have a wonderful weekend everyone!
Hugs,
Snoopy :D

2 comments:

  1. Boa tarde, querida amiga Snoopy!
    Muito obrigada por publicar meus links!
    Hoje o dia está dividido em tempo de chuva e tempo de sol...
    Também é dia de fazer limpeza no meu apartamento...

    Gosto muito da forma com que você expõe os freebies, é fácil e bonito de se ver, obrigada!
    Minha amiga, desejo um lindo e abençoado fim de semana para você e sua família!
    Abraços, Neli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muito obrigado por perceber, Neli. Eu tentar torná-lo tão fácil quanto possível para encontrar o que você está procurando. Eu sou um pouco de inveja de sua luz do sol e da chuva. Estamos cercados de gelo e neve e é muito frio aqui. Se este tempo de Inverno mantém-se, eu posso ter que voar até o seu caminho apenas para descongelar ... lol. Tenha um fim de semana maravilhoso, meu amigo.

      Abraços,
      Snoopy: D

      Delete