Hey Everyone!! Welcome to my free digital stamps site! I have had a few people email me and ask the same questions so I thought it would be easier to put how this site works in one spot. I am Alison owner of freedigitalstamps. I have some amazing ladies who help me post all the freebies.. If you are a DIGITAL STAMP artist and would like us to feature your free digital stamp on this site please**freedigitalstamps@gmail.com ..your DIRECT link to the FREEBIE..

*******PLEASE if you are a digital stamp artist, it is so much easier for your followers to give you credit for your stamps if you place your "site" name after the stamp name.. IE- bird2-stretchnbubbles (this just ensures that you get credit for your work).. HUGS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9/26/14

Freebies for Friday September 26th


Yes, breathe it in Friday is here. The air is turning more crisp, picking apples off the tree and leaves every color of the rainbow. My husband and I were on a walk and thought that fall is the best use of all the crayons Mother Nature has in her palate.
Friday freebies here we come.
So, this is why I love Fridays. It is so wonderful to present you with all the harvest of gifts from our artists. Please take the time to leave the love to our artists. I know when  I read your comments, it always make me want to find more for you,......~Josie

1 comment:

  1. Boa tarde, querida amiga Josie!
    Muito obrigada por você publicar meu link!
    Hoje estou sem tv e sem conexão, porque estão fazendo um serviço de manutenção no meu edifício.
    Estou usando um modem de telefone, muito precário.
    Eu gosto muito do outono,mas aqui no Amazonas só temos 2 estações:época de chuva e época de estiagem e é sempre muito quente.
    Eu sou do Sul do Brasil,lá nós temos as 4 estações, mas moro no Norte do Brasil.
    Cara amiga, um final de semana abençoado para você e sua família!
    Grande abraço, Neli.

    ReplyDelete